خانه / بلاگ / اخبار / چگونگی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه برای بیمه‌شدگان روستایی

چگونگی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه برای بیمه‌شدگان روستایی

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: تسهیلات بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری به بانک عامل، ارائه ضامن و یا هر اقدامی که در فرآیند‌های بانکی مرسوم است به مستمری بگیران صندوق اعطا خواهد شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت بیمه ؛  بیت‌اله برقراری؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بر توسعه بیمه اجتماعی مشمولین جامعه هدف صندوق در استان و گسترش عرصه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی اظهار کرد: صندوق، مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی است و فلسفه تأسیس آن، فرامین رهبر کبیر انقلاب(ره)، مقام معظم رهبری و اصل ۲۹ قانون اساسی است لذا تکلیف صندوق در قبال جامعه هدف به صورت واضح و مشخص گسترش بیمه اجتماعی است.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، با تأکید بر جوانی صندوق به قابلیت‌های فراوان آن اشاره کرده و افزود: ضریب پشتیبانی بیمه‌شدگان به بازنشستگان صندوق ۱۰ به یک است که این نسبت از مطلوبیت بالایی برخوردار است.

برقراری با بیان اینکه صندوق کمتر شناخته شده و اطلاعات مسئولان و مردم از این صندوق کم است اظهار کرد:‌ امیدوارم مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی در استان همچنان به همکاران ما در استان کمک کنند تا خدمات صندوق نزد جامعه هدف شناخته شود.

خبر مرتبط

پرسش و پاسخ بیمه ای

مرتبط با : تامین اجتماعی باسلام و وقت بخیر اگر کارگری که پنج سال کار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *